![]() |
Adres
Jagersweg 105, 2450 Meerhout.
2440 - GEELRechtsvorm
BVBA - Besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid
Start activiteiten
2008
Medewerkers
Praktische info
Verzorgt opleidingen in
Frans, Nederlands, Engels
Aantal lesgevers
3
Kwaliteit
Voorstelling
Meer dan 25 jaar werkervaring: HR professional, Sales, Aankoop, Change management.
Verschillende sectoren (bouw, staal, interim, telecom, overheid, non-profit,energie, gezondheid, automotive, FMCG)
Ervaring met C niveau - Midden management - bedienden - arbeiders
Sterktes: Kennis door ervaring - Authentiek - Agile - Doortastend - Integer - Empatisch
Domeinen: Werkgeluk - Leiderschap - Agile HR - Klantenservice - Het nieuwe werken
Leadership - Communicatie - Klantenservice - People management - Het nieuwe werken vs Het nieuwe managen
Tevredenheids %: tussen 85 - 93% volgens evaluatie van de deelnemers
Opvolging na de training verzekerd
Activiteitenvolume
Referenties
Type opleiding
Inter bedrijfsopleidingen
Begeleiding / Coaching
Aantal uren opleiding per jaar
Tussen 50 et 250 gepresteerde dagen per jaar
Tussen 50 et 250 gepresteerde dagen per jaar
-
Intra bedrijfsopleidingen
Consultancy
Tussen 50 et 250 gepresteerde dagen per jaar
Tussen 50 et 250 gepresteerde dagen per jaar
Belfius - BNP Paribas - Brussels Hoofdstedelijk gewest - Besix - G4S - Prefaco - Echo - Syntra - Ascento - Adecco - Steel Coat - Victor Buyck - Accent jobs - FOD Financien - Damart - Krinkels - Wolters Kluwer - NCOC
Interessante opleidingen voor u
Toegang gebruikers
Medewerkers
Praktische info
Verzorgt opleidingen in
Frans, Nederlands, Engels
Aantal lesgevers
3
Kwaliteit
Voorstelling
Meer dan 25 jaar werkervaring: HR professional, Sales, Aankoop, Change management.
Verschillende sectoren (bouw, staal, interim, telecom, overheid, non-profit,energie, gezondheid, automotive, FMCG)
Ervaring met C niveau - Midden management - bedienden - arbeiders
Sterktes: Kennis door ervaring - Authentiek - Agile - Doortastend - Integer - Empatisch
Domeinen: Werkgeluk - Leiderschap - Agile HR - Klantenservice - Het nieuwe werken
Leadership - Communicatie - Klantenservice - People management - Het nieuwe werken vs Het nieuwe managen
Tevredenheids %: tussen 85 - 93% volgens evaluatie van de deelnemers
Opvolging na de training verzekerd