Opleidingscentrum
Contact
Herman Frencken
Locatie opleiding
Van Der Valk Hotel Antwerpen
Luitenant Lippenslaan 66
Inter bedrijfsopleidingen (op vaste data)
Startdatum
16/06/2022
Einddatum
17/06/2022
Uren
09:00 - 17:00
Duur
2 dagen
Maximaal aantal plaatsen
20
Kostprijs
1.295€ / excl. btw
Profiel deelnemers
Management
Toelatingsniveau / voorkennis
Geen
Betalingsvoorwaarden
De opleiding moet binnen de 30 dagen na verzending van de factuur worden betaald
Annulatievoorwaarden
Tot 14 kalenderdagen vóór de start van de opleiding
Prestatiegarantie
Deze opleiding wordt mogelijk geannuleerd als er onvoldoende deelnemers zijn
Mogelijkheden tot subsidie en erkenning
Het IFBD is Qfor erkend. Via diverse organisaties kan u mogelijks subsidies ontvangen: KMO-portefeuille, VDAB-opleidingscheques, Cheques-formation, Alimento, Vormelek, … zie onze website voor meer informatie.
Groepskorting
Deelnemersaantal | Percentage voor deze deelnemers |
2 | -5% |
3 | -10% |
4 | -15% |
5 | -20% |
![]() |
Deze opleiding wordt gegeven in Nederlands |
![]() |
Certificaat aan het einde van de opleiding |
Doelstellingen opleiding
In tegenstelling tot de traditionele optimalisatie strategieën staat bij Operational Excellence de klant centraal. Of beter nog: het doel is efficiënt en doelgericht die producten en diensten te maken en te leveren waarvan uw klant wakker ligt. Daarom heeft Operational Excellence alles te maken met kwaliteit, snelheid, leverbetrouwbaarheid en innovatie.
Beschrijving van de opleiding
Vandaag is Operational Excellence hét belangrijkste thema, zowel in productiebedrijven als service organisaties. Operational Excellence heeft immers als doel om de operationele winst te maximaliseren. Enerzijds door de kosten zo laag mogelijk te houden, anderzijds door maximale waarde toe te voegen en zo meerwaarde te creëren voor de klant. En net hierdoor worden de opbrengsten opnieuw verhoogd … Klinkt logisch, maar makkelijk is het niet.
DURF UW KLANT CENTRAAL TE STELLEN
Dit betekent echter – in tegenstelling tot de traditionele optimalisatie strategieën – dat bij Operational Excellence de klant centraal staat. Of beter nog: het doel is efficiënt en doelgericht die producten en diensten te maken en te leveren waarvan uw klant wakker ligt. Daarom heeft Operational Excellence alles te maken met kwaliteit, snelheid, leverbetrouwbaarheid en innovatie.
SLANKE EN KLANTGERICHTE PROCESSEN
Niet alleen de maakindustrie, maar ook de dienstenorganisaties en non-profitorganisaties moeten vandaag steeds meer doen met minder mensen en minder middelen. En dit maakt Operational Excellence onmisbaar. Dit gekoppeld aan lean management garandeert slanke en efficiënte processen wat resulteert in de door de klant verwachte diensten of producten.
Andere opleidingen van
Toegang gebruikers
Inter bedrijfsopleidingen (op vaste data)
Startdatum
16/06/2022
Einddatum
17/06/2022
Duur
2 dagen
Uren
09:00 - 17:00
Kostprijs
1.295€ / excl. btw
Maximaal aantal plaatsen
20