Meer filters

  • fr
  • Communicatie met en voor de klant

    Opleiding op maat / Attitude en positionering in professionele relaties

    Deel deze opleiding op de sociale media

    Opleidingscentrum

    Contact

    Chantal Claeys

    Locatie opleiding

    Locatie van uw keuze

    Praktische info

    Profiel deelnemers

    Medewerkers in direct of indirect contact met de klant : elke vorm van klantencommunicatie begint bij het begrijpen van de klantverwachtingen op elk moment. Consistentie klantencommunicatie is een proces doorheen de hele organisatie waar alle medewerkers in betrokken zijn.

    Toelatingsniveau / voorkennis

    Geen vereist - iedereen die op zoek wil gaan naar een vlot en aangenaam contact met de klant.

    Mogelijkheden tot subsidie en erkenning

    In2learning is erkend verstrekker voor KMO-portefeuille en helpt begeleiden in mogelijke andere subsidie-kanalen naargelang de sector waarin uw onderneming zich bevindt.

    Deze opleiding wordt gegeven in Nederlands

    Doelstellingen opleiding

    Hoe denken klanten, hoe handelen klanten? Hoe kan ik oprecht luisteren naar mijn klant? Hoe kan ik mijn klanten-communicatie bijschaven om de relatie met de klant aangenaam en bindend te maken.
    Pragmatische benadering. Trainers vertrekken vanuit de situaties waar deelnemers dagdagelijks mee te maken hebben en hapklaar kunnen toegepast worden de dag nadien op de werkvloer.

    Deze opleiding wordt voorzien in beide landstalen.

    Beschrijving van de opleiding

    - Hoe vragen, doorvragen, herformuleren en controletechnieken inbouwen?
    - Hoe aandacht besteden aan datgene wat de klant tussen de regels door vertelt en wat doe je ermee?
    - Hoe ontcijfer je de lichaamstaal van de klant en wat doe je ermee?
    - Wat vertel je tegen een boze klant?
    - Hoe maak je een onaangename boodschap toch nog aangenaam?
    - Hoe toon je begrip en inlevingsvermogen voor jouw klant?
    - Hoe en waarom vermijd je discussies met de klant?
    - Een hecht en oprecht klantencontact wat is dit en hoe verwezenlijk je dit?
    - Waar dien je op te letten wanneer de contacten telefonisch verlopen : basistips en verschil met life contacten

    Communicatie met en voor de klant

    Intra bedrijfsopleiding (op maat)

    Duur

    Te definiëren

    Uren

    Te definiëren

    Prijs/excl. btw

    We organiseren deze opleiding op maat

    of binnen uw bedrijf

     

    Begeleiding gedurende het hele project

    Unieke oplossingen om uw prestaties te verbeteren

    Uitbouw van een model afgestemd op de realiteit in uw sector

    Interessante opleidingen voor u

    Communicatie met en voor de klant

    Intra bedrijfsopleiding (op maat)

    Duur

    Te definiëren

    Uren

    Te definiëren

    Prijs/excl. btw